Dag 1 in NZ, Auckland logeren bij onze dochter Eef

5 februari 2015 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Na een lange reis van 28 uur zijn wij op woensdagmiddag 4 febr. aangekomen. Klein probleem, want bij aankomst bleek dat er 1koffer is zoekgeraakt. (Die van Wim) Dus ik kan mij niet scheren en heb geen kleding. Hopelijk komt de koffer donderdag of vrijdag want hij was gesignaleerd in Dubai. Auto opgehaald bij het vliegveld en gelijk in het diepe gegooid met links rijden. Is wel effe wennen. De eerste nacht vroeg naar bed gegaan, want met de vliegreis nauwelijks kunnen slapen. Met de Jetlag valt het mee ondanks het tijdsverschil van 12 uur. Vandaag donderdag nog een beetje relaxen en gaan plannen om het noorden boven Auckland te bezoeken. Tot het volgende verslag. De hartelijke groeten vanuit een zonnig en warm NZ. Riet, Eveline en Wim

1. Wim koreman:
    5 februari 2015
    Nu kan het echt gaan beginnen. Heel veel plezier en geniet van een mooie reis.
    Wim en Petra
  2. Tonneke:
    5 februari 2015
    Fijn dat de reis goed is verlopen! Die koffer komt wel terecht! Baard van een paar dagen zal je vast goed staan!
    Geniet van jullie dochter, het prachtige land en het fijne klimaat! Hier ligt sneeuw, dus de Veteranen competitie gaat niet door Wim! En Riet, ik zal een verslagje bijhouden van de bieb wetenswaardigheden!!
    Lieve groet
    Tonneke
  3. Hanneke Veldhuizen:
    5 februari 2015
    fijn dat jullie er zijn, ik heb vaak gedacht ''zitten ''ze nog in de lucht !!!!!!!

Geniet , groet Hanneke
  4. Lia en Wil:
    6 februari 2015
    Hopelijk heb je inmiddels je koffer bezorgd gekregen. Kan je rustig aan jullie reis beginnen. Denk er wel aan met links rijden en vooral ruitenwissers aan als je richting moet aangeven!
    Maar dat went allemaal snel. Geniet er van.

Groet, Wil en Lia