Dag 30 van de NZ Reis

7 maart 2015 - Lake Tekapo, Nieuw-Zeeland

De reis weer terug aangevangen van Te Anau naar Lake Tekapo. Onderweg hebben ook nog een uitstap gemaakt naar Mount Cook. We vertrokken met regen vanuit Te Anau en ook richting Mount Cook was het regen dat met bakken uit de hemel viel. Maar eenmaal bij Mount Cook aangekomen en te hebben gelunched klaarde het weer op en zijn we ondanks de miezerregen naar boven geklommen om van het uitzicht te genieten en de gletsjers te kunnen zien. De weg terug naar Lake Tekapo reden we langs het Lake Pukai. We hebben nog nooit zoiets bijzonders gezien. Een meer met een zo'n blauwe/turquoise kleur dat het onwerkelijk lijkt. Werkelijk fantastisch.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tonneke:
    7 maart 2015
    Oh oh wat is het daar mooi!!!!! Geniet nog van de laatste dagen en alvast een hele goede terugreis gewenst!
    Tot ziens in Nieuwegein..

Lieve groet
    Tonneke
  2. Stef en Joke:
    Hallo Riet en Wim,
    wat een fantastische reis met wonder mooie natuurschoon.
    Wij genieten mee achter onze PC. Geniet nog maar van de laatste dagen en goede terug reis gewenst. Doe ook de hartelijke groeten aan jullie reisleidster/dochter Eveline.
    Tot horens en tot ziens!
  3. Arie:
    Dag Riet En Wim,
    Wat een reis is dat die jullie maken geweldig de stilte overal is wat mij aanspreekt zeker geen massa touristme.
    Hoevel km was het nu totaal en kan je de trip ook op het kaartje zetten (ja ik ben lui)
    Dit was echt genieten voor jullie en er zullen meer mooie plaatjes zijn ben zeer benieuwd naar en zal ik zeker zien als julie weer in NL zijn.
    Kom heel terug, Groetjes Arie & Monique
  4. Tini en Ger:
    8 maart 2015
    Hallo Wim en Riet,
    Jammer voor jullie dat deze fantastische reis er bijna opzit. Wat zullen jullie genoten hebben! Met veel plezier hebben we jullie blog gelezen en de vele mooie foto's gezien. Leuk dat Evelien er voor een groot gedeelte bij kon zijn. We wensen jullie een goede terugreis. Tot ziens in ons zeeeeker niet met het prachtige Nieuw Zeeland te vergelijken Nieuwegein.
    Groeten, Tini en Ger.
  5. Lia en Wil:
    8 maart 2015
    Alleen maar prachtig! Vooral ook die boottrip door de Sounds.
    En dan te bedenken dat het in het echt nog vele malen mooier is dan op de foto's. Genieten dus voor jullie.
    Nogmaals een hele goede terugreis en een behouden thuiskomst gewenst.