Dag 25 van de NZ reis

2 maart 2015 - Lake Tekapo, Nieuw-Zeeland

Vertrokken vanuit Christchurch naar lake Tekapo. Eerst s'morgens nog even koffie gedrongen bij de pier aan zee. Daarna een 3 uur durende reis naar lake Tekapo. Daar aangekomen zagen we een prachtig blauw meer. Vlak bij het meer is er een berg genaamd Mount John waar je helemaal naar boven kunt tot een hoogte van ca. 1300 meter. Hier boven aangekomen hadden we een fenomenaal uitzicht over het meer en de verdere omgeving van bergen, o.a. Mount Cook.

1. Lia en Wil:
    2 maart 2015
    Hoi Wim en Riet,

Zo te zien en te lezen genieten jullie daar met volle teugen. Leuk hoor! Veel herkenning natuurlijk oor ons.
    Het einde van jullie reis begint zo langzamerhand in zicht te komen. Blijf vooral nog genieten en hierbij voor straks alvast en hele goede terugreis en een behouden en gezonde thuiskomst gewenst.

Groet
    Wil en Lia
  2. Lieneke en maarten:
    4 maart 2015
    Heb genoten van jullie verhalen en fotos,heb al op Eef dr Facebook geschreven dat t voor ons te lang vliegen is,maar anders zouden we het zeker bezoeken,het is prachtig!
    Liefs van ons tweetjes en nog een fijne week!
  3. Paula van der Steen:
    6 maart 2015
    Hoi Wim en Riet,

Het is nog steeds genieten van jullie verhalen en mooie foto's, zo heel langzamerhand beginnen jullie aan de laatste week, nou genieten jullie er nog maar van en voor straks een goede reis en een behouden thuiskomst.
    Lieve groet,
    Paula