Dag 15 van de NZ reis

19 februari 2015 - Upper Moutere, Nieuw-Zeeland

Vanochtend ontbeten in Picton en nog een beetje door het stadje gekuierd. Was onverwacht mooi met een fraaie boulevard en park. Daarna zijn we via de kustweg met onderweg schitterend uitzicht richting Abel Tasman park gereden en waar we verblijven in Upper Moutere. Dat is ca. 30 min. voor Abel Tasman park.

1. ANTON:
    19 februari 2015
    Dag broer(Zwager) en schoonzus het ziet er allemaal super gaaf uit.Geniet lekker er van. Ook super mooie foto's
    groet
    ANTON
  2. Riet:
    19 februari 2015
    Maak mooie wandelingen door het Abel Tasmanpark,kijk wel uit als je aan de kust komt voor zandvlooien!!!!!!
    wij zaten toen allemaal onder vlooien?
    dus.......goed je benen en armen bedekken.
    groetjes Riet
  3. Lia en Wil:
    Wim en Riet,

We genieten op afstand mee met jullie mooie reis. Heel veel herkenbare plaatjes en momenten.
    Wij hebben zelf ook enorm genoten in en van het Abel Tasman Park en de wandelingen die we daar doorheen hebben gemaakt.
    We wensen jullie nog veel plezier en heel veel mooie momenten. Ook even een rustmoment inlassen hoor. Dan kan je alles beter opslaan op je harde schijf om thuis nog meer na te kunnen genieten.

Groet
    Wil en Lia
  4. Arie:
    20 februari 2015
    Hoi Riet & Wim,
    Geweldige reis die jullie maken een reden te meer om deze reis ook in de toekomst te maken⁉️
    Ook fijn is een dochter te hebben als reisleidster en nu verder heerlijk in alle rust te genieten.
    Groetjes Arie + Moniqueú
  5. Paula van der Steen:
    20 februari 2015
    Hallo Wim en Riet,
    Wat een geweldige reis, dat is genieten van de prachtige natuur en van elkaar.
    Ik geniet er ook van, van jullie mooie verhalen en de foto's. Ik wens jullie nog heel veel mooie momenten daar in het verre N.Z.
    Groetjes,
    Paula